linkedin מה זה?

לינקדאין היא רשת חברתית עסקית, מקום בוא אנשים יחפשו עבודה ובתי עסק יפרסמו משרות.
הלינקדאין בשונה מפייסבוק, הוא פחות חברתי ויותר עסקי, מחפשי עבודה, מחפשי עובדים ויצירת קשרים עסקיים

מה צריך כדי לבנות פרופיל לינקדאין טוב?

  1. תמונת פרופיל יפה ולא מחתונה של חברים
  2. תמונת שער שמציגה אותך ואת מה שאתה עושה
  3. הכותרת שלך – צריכה להציג את מה שאתה עושה בקצרה, לדוגמא
    ״ Start Up Acceleration & SaaS Business Coach | Problem Solver | Thinker | Speaker | Startup Ecosystem Builder״
  4. נסיון תעסוקתי- המקום הכי טוב לשווק את עצמכם, לספר מה אתם עשיתם בחברות שונות, אם אתם עסק, זה מקום מעולה לכתוב עם איזה חברות עבדם ומה עשיתם איתם
  5. השכלה- אם יש לכם עסק, ויש לכם השכלה מסויימת זה יכול לתת לצד השני ביטחון, אסמכתא לידע שלכם ואפילו ליצור הזדהות אם למדתם באותו מקום
  6. המלצות- איזור מאוד חשוב, כל מי שעשיתם עבורו עבודה מסויימת, כל מי שעבדתם איתו. אפרט בהמשך
  7. skills- בקשו מחברים, אנשים שעבדתם איתם שימליצו עליכם, זה נראה טוב
  8. מעגלים חברתיים- בשונה מפייסבוק ללינקדאין יש מעגלים חברתיים לחצו כאן כדי לקרוא עליהם

המלצות בלינקדאין

תנו וקבלו המלצות זו ההזדמנות שלכם להתבלט עוד קצת.

בקשו מחברים שעבדתם איתם המלצות, לקוחות שלכם , מנהלים, קולגות.
המבנה של ההמלצה הוא גם מאוד חשוב. כדאי שההמלצה תיהיה מושקעת ולא ״היה כיף לעבוד איתו״.
דברו עם החבר שייתן עוד בשר להמלצה, שני שורות זה מספיק, לא צריך מגילה


נסיון תעסוקתי

למחפשי עבודה, נסיון תעסוקתי בפרופיל לינקדאין הוא החלק החשוב ביותר.

מגייסים מחפשים אותך לפי מילות מפתח בנסיון התעסוקתי שלך,
לכן מומלץ מאוד להסתכל על משרות דומות ולשלוף משם את מילות המפתח.
את מילות המפתח תשלבו תוך כדי תיאור התפקיד שעשיתם בתוך ההחלק של העבודה

לסיכום

בין אם אתם מחפשים עבודה או מחפשים לקוחות הכי חשוב לזכור שפרופיל הלינקדאין שלכם הוא למעשה דף בו אתם משווקים את עצמכם

אם אתם מחפשים עבודה, חשוב להשקיע בנסיון התעסוקתי.
אם אתם מחפשים לקוחות מאוד חשוב גם להשקיע בתוכן. אליו אני מקדיש מאמר נפרד.
מוזמנים לכתוב לנו, לשאול שאלות ואנחנו נענה.

איך מתחילים לשווק?

חפשו באתר

המלצת קריאה

חבבו אותנו בפייסבוק